Náhrada za zboží dodané do prodejen, které byly z důvodu covid-19 uzavřeny

ID27503 | | JUDr. Vlasta Víghová | Vytvořit záložku zpět Tisk

Jako OSVČ dodávám už od roku 1991 do maloobchodních prodejen kalendáře. Tyto prodejny dostávají kalendáře do komisního prodeje, takže v případě, že je neprodají, mi je vrátí. Já však tyto kalendáře svému dodavateli zaplatit musím. Z důvodu pandemie coronaviru byly ale loni i letos malé prodejny uzavřeny, tudíž nemohly prodávat . Naopak velké obchodní řetězce toto zboží prodávaly, takže si lidé nakoupili potřebné kalendáře v těchto obchodech a v malých obchodech tak zůstaly kalendáře neprodané a budou se mi vracet. Pokud by se jednalo o jakékoliv jiné zboží, tak to by se mohlo prodat třeba za měsíc, nebo za dva, ale kalendáře se prodávají nejvíce poslední 2-3 měsíce na konci roku a potom ještě tak v lednu nového roku (a to už se slevou) a co se neprodá, už se nedá použít třeba další rok , takže se může pouze zlikvidovat. Mám nějakou možnost kompenzace za toto zboží, které se nemohlo prodat v důsledku toho, že vláda nařídila uzavření prodejen a že neohlídala to, že velké řetězce prodávaly i zboží, které malé obchody prodávat nemohly, protože musely mít zavřeno? 


Znění odpovědi je zobrazeno jen přihlášenému uživateli.

Přístup ke znění odpovědi mají jen předplatitelé portálu www.otazkyodpovedi.cz

Objednejte si předplatné nebo se přihlaste a získejte tak přístup k databázi aktualizovaných odborných otázek a odpovědí od renomovaných autorů.


Diskuze (počet komentářů: 0)

zobrazit diskuzi přidat komentář

 

  Daňaři online   Účetní kavárna   Mzdová praxe   Účetnictví neziskového sektoru